utorok 5. novembra 2013

Ako ma moji zákazníci učia asertivite

      Možno to viacerí poznáte. Jedno pekné ráno mi zatelefonovala kuriérska služba, že zákazník ktorému som poslala tovar na dobierku nedvíha telefón. Tento rok sa ešte nestalo, že by som to nevyriešila tak som zostala pokojná. Po ďalšom týždni pokusov o kontakt som si tovar nechala poslať z Nitry späť.

     Prišlo mi 10 krásne zabalených tričiek veľkosti S. Čierny obal do ktorého som ich dávala som skoro nespoznala – bol úplne sivý od prachu. Myslela som si, že mám paranoju keď vždy všetko tak balím že dnu by nevošiel ani zastrúhaný vlas – teraz si to už nemyslím.

      Každá minca má dve strany. Za tri roky to bola druhá neprevzatá zásielka. Moji zákazníci sú zodpovední a tovar si preberajú. Aj tak ma to trochu mrzelo, ale nechcem byť smutná ...
Od minulého leta  mám v šuplíku rozkreslené vzory slovenských ornamentov. Farby mám stále tak som sa voľné tričká rozhodla ihneď namaľovať.





 













Nenamaľované biele tričká aj farby nájdete u mňa na www.vytvarny-e-shop.sk
Namaľované tričká z fotografií mám v galérii na http://www.sashe.sk/IvinaArt

Všetkým želám krásny deň,
Ivana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára